2012. február 8., szerda

Repülőjegyek

Most leírok egy általános problémát, amit az eddigi tapasztalataimból szürtem le. Amikor ugye bejöttek a fapados légitársaságok, akkor általános nézet volt, hogy minél hamarabb meg kell venni a jegyeket, különben drágulnak. Azóta eltelt egy kis idö, és nem tudom, miért, de kezdtük egyre kevésbé komolyan venni ezt a problémát, talán azért, mert a légitársaságok se vették komolyan, és sokáig alacsonyan tartották a jegyáraikat. Én is vettem jegyet 1 hónappal indulás elött és az olcsó volt.

Na most azóta változhatott, és én az utóbbi fél évben utaztam Ryanairrel, EasyJettel, Wizzairrel és Vuelinggel, és mindannyiszor megszívtam. Csak azért, mert még két napot vártam. Vagy egyet, olyan is volt. Például Lisszabonba nem akartuk megvenni a 45 eurós jegyet, majd másnap már a 65 eurósnak örültünk. Vagy legutóbb Marrakeshbe akartunk jegyet venni, de nem tudtuk eldönteni, hogy megvegyük, ne vegyük, és majdnem a duplájára nött a jegyár egy hétvége alatt.

A legbosszantóbb az egészben, amikor olyankor következik ez be, amikor amúgy el lehetne dönteni hamarabb is, csak halogatjuk a döntést, mert most ennyi meg annyi dolgunk van, holott lehet, hogy 20 percre kellene leülni, átszámolni a pénzügyeinket, pár telefonhívással utánaérdeklödni esetleges kérdéseknek, amikben nem vagyunk biztosak (és amitöl függ az utazásunk), és máris ezreket, akár tíz-tizenötezret spóroltunk, vagy például nem mondjuk le teljesen az utazást.

2 megjegyzés:

zsozsika írta...

Még egy csatorna ahol érezzem magam szarul, mert nem tudom megmondani, hogy igen, vagy nem :S

Roli írta...

főleg anyagilag megterhelőek ezek a magas jegyárak, véleményem szerint.

[trollface]