2012. június 3., vasárnap

Legutóbbi rendezvények

Azt hiszem, három rendezvényt hagytam ki (de már az is furcsa, hogy módom nyílik mindegyikről beszámolni, annyira kevés van): volt egy graffitis, amikor egy cég vagy konferencia résztvevői délutáni mulatságukban 10 nagy farostlemez-táblát festenek le meghatározott koncepció szerint.


Aztán egy másik rendezvény arról szólt, hogy a csapatoknak különböző feladatokat kellett teljesíteniük rotációban, kb. mint egy nagyvetélkedő ivás nélkül. De a feladatok is jók voltak. A képen látható például arról szólt, hogy meghatározott idő alatt minél többször kell eljuttatni a deszkán álló két csapattagot a mező egyik végéből a másikba, a teniszlabdák, a hokiütők és az evezőlapátok segítségével úgy, hogy a deszka ne érintse a játékteret.


A harmadik rendezvényre lebetegedtem, de én hülye azért elmentem Barcelonába, és végigfeküdtem-fetrengtem-aludtam az egészet a dögmeleg kocsiban, ráadásul a szülinapomon. Mindenesetre az pedig kincskeresős-városban kóborlós-állomásos játék volt, biztos jó lehetett.

Nincsenek megjegyzések: