2012. szeptember 17., hétfő

Ausztria

Hirtelen elmentünk anyukámmal Ausztriába pénteken. Illetve ő ment egy hétre (dolga volt), én meg kikísértem. Ebből még önmagában nem született volna bejegyzés, ami miatt mégis, az a környezet. Előző nap leesett ugyanis az első hó az Alpokban, így egész Karintia és Salzburg tartomány hegyei hóval borítottak. Sosem jártam még Ausztriában úgy, hogy a hegyek alja gyönyörű zöld, míg a tetejük havas. De úgy rendesen havas.


Mindez kb. 300 km-en keresztül, folyamatosan, minden egyes (megfelelő magasságú) heggyel. Nem győztünk álmélkodni.


Másnap reggel pedig indultam is haza stoppal, ami most kifejezetten kellemetlen tortúra volt, ugyanis Zell am Seeből Sankt Pöltenig 7(!) autóval jutottam el, holott máskor egy München-Budapest távra 4-5 autó jut.

St. Pölten mellett Marciékat látogattam meg (ha már úgyis Ausztriában voltam), elmentünk kirándulni egyet a közeli Aggstein várához, ahonnan elég szép kilátás nyílt a Dunára.


Másnap pedig még egy kis stoppolás Bécsig, ahonnan már busszal jöttem haza, 3300 forintért nem volt kedvem stoppolni. Azért fárasztó sportág az is.

Nincsenek megjegyzések: