2012. január 8., vasárnap

Első teljes napom

Tegnap kicsit megfáztam az utcakövön internetezéstől, de azóta jobban vagyok, kell is, mert holnap munka. Találtam egy kis kávézót, most itt tudok netezni, elég kellemes hely. Tegnap chilis babot főztem, jól tele vagyok, ma pedig találkoztam az egyik leendő munkatársammal, bár ugyanazzal, aki elkísért tegnap a szállásomra.

Ha minden jól megy, holnap délután valamikor munkaidőben vagy a szünetben megnézzük az apartmant, pontosabban a szobát, ahova reményeim szerint már holnap este beköltözöm, és akkor lesz internetem. Remélem, nem kábeles, mert se netkábelem nincs, se a LAN-om nem működik...

Itt van pár fénykép ma estéről, a fényekért bocsi, a nap valamiért nem akart este hatkor olyan erősen világítani :) Ha túl sok a kép, szóljatok





















4 megjegyzés:

kato írta...

már hogy lenne sok :)

nevembalint írta...

hát létezik a Bumerang :D

bemapoe írta...

Azért az nem ugyanolyan :) a Boomerang sokkal menöbb

Csilla írta...

nem túl sok