2012. január 7., szombat

Konkrétumok

6 hónapra jöttem, szakmai gyakorlat egy rendezvényszervező cégnél, ennél többet jelenleg én sem tudok :)

Jelenleg a földön ülök, így netezek, csak ennyire van jó idő :) Január van itt is, Spanyolországban. Ma nagyot sétáltam a városban, megismertem a boltokat, fényképeztem sokat (majd feltöltöm ide is), és meg kellett állapítanom, hogy nagyon jó helyre jöttem. Ha csak kicsit is nem lesz szar a munka, már megéri mind a hat hónap.

Olyan helyen lakom majd, amilyeneken eddig csak turistaként voltam jelen: fényképeztem a sokerkélyes házakat, a romos utcákat, a szökőkutakat, a pálmafákat, a tengert, és most mindez napi élmény lesz, folyamatosan, 6 hónapig. Jelenleg nagyon jó ebbe belegondolni, persze gondolom, egyre kevésbé lesz majd érdekes, de ki tudja.

Egy ideiglenes szálláson lakom épp, egy kis szobában, hétfőtől talán lesz végleges szobám, és internetem is. Az azért kell, nem jó így kiszakadni hirtelen a világból. Szóval még kicsit egyedül érzem magam, de remélem, holnap találkozom a leendő munkatársaimmal is, és kicsit jobb lesz ebből a szempontból. Persze nem sírom tele párnám.

És külön köszönöm mindenkinek az üzenetet a naptárba, nagyon jól estek :)

2 megjegyzés:

Szilva írta...

Vigyázz magadra Levi és csinálj sosk-sok fényképet!!! :)

Csilla írta...

hú dejó lesz most neked:) írjál sokat