2012. január 10., kedd

Via de l'Imperi Romà 11

Új helyre költöztem, a véglegesre. A régi eleve csak pár napig volt, most pedig egy egész jó helyen lakom, az óváros szélén, nagyon közel a legfontosabb helyekhez, mondhatni, a központban. A tenger 10 perc gyalog, a szupermarket 5, ahol munka előtt találkozni szoktunk pedig 2. Amúgy kocsival járunk munkába, mivel a szomszéd faluban van, de rendkívül bonyolult eljutni oda, még nem tudtam megjegyezni, pedig jövő hét végén a 4-ből 2 munkatársam befejezi.

Majd lesznek képek is, de nem is ez a fontos, hanem hogy 16 éve először saját szobám van, valamint az, hogy itt nem kell foglalkozni a rezsivel, ami télen különösen hasznos, mivel ez egy hideg ország. Nagyon jó idő van, ez igaz, kint simán lehet pulóverben mászkálni, de pont emiatt itt nem divat a fűtés. De egyáltalán nem, ami azt jelenti, hogy bár éjszakánként 0 fok is lehet, de 3-ig biztos lemegy, így aztán 4 napja folyamatosan hideg van, esténként pedig kifejezetten fázom. Most viszont addig üzemeltetem a fűtőtestet, ameddig nem szégyellem :) Igen, ez nagyon csúnya dolog, tudom.

1 megjegyzés:

Shade írta...

majd tegyél fel képeket arról, hogy hol laksz!:) szeretem, ha vizuálisan is előttem vannak az ilyen dolgok:)