2012. március 26., hétfő

Első event: Madrid, Film Team

Továbbra sem tudom, hogy minek fordítsam az eventet, mindenesetre holnap lesz az első, így kétésfél hónap után mondjuk már ideje volt. Szóval csak azután tudok beszámolni róla, hogy megvolt.

Mindenesetre a jó hír, hogy Madridban lesz, ahol még nem voltam, elég kíváncsi vagyok. Szóval holnap két újabb élmény, remélem. Persze nem minden fenékig tejfel: reggel ötkor indulunk, 7 óra autózás (ma telepakoltuk a furgont, nem lehet túl gyorsan menni) (vonattal 2 óra 40 perc egyébként, 550 km, 90 euró csak oda), majd berendezzük a helyszínt, 3-kor kezdődik az event (tehát 3 óránk lesz mindent előkészíteni), 3 órán keresztül tart majd, aztán összepakolunk, vissza mindent a furgonba, és remélhetőleg este 8-kor el tudunk szabadulni, jó lenne még világosban látni a várost, legalább egy kicsit. Este a városban leszünk, majd másnap délelőtt indulunk vissza.

2 megjegyzés:

Kornél írta...

Rendezvény?:)

bemapoe írta...

persze hogy ez lenne, de szerintem az gagyi, mert ezek aktív csapatépítő foglalkozások

nekem a rendezvényről egy passzív valami jut eszembe

de lehet, hogy én nem vagyok tisztában a rendezvény szó jelentésével (mármint tényleg lehet)