2012. március 17., szombat

Oké, a marokkói élménybeszámoló előtt (ami kicsit hosszabb lesz), el kell mondanom, hogy egyrészt nem kell aggódni, mert sokan kérdeztétek, hogy akkor tényleg minden ilyen rossz-e most nekem. Nem, csak a rossz dolgokat is le kellett írnom valahol, ettől függetlenül jól érzem magam továbbra is. Nagyon jó volt Marokkóban, a többiekkel is jól kijöttem (kisebb apróságoktól eltekintve).

Viszont továbbra se értem, mi a fenéért akarnak ezek állandóan együtt lenni. Tényleg bírom őket, de az, hogy együtt dolgozunk, együtt megyünk nyaralni, együtt bulizunk, Rosival még együtt is lakom, ebből kezd elegem lenni. Például elhatároztam, hogy hétvégén nem megyek el sehova, akárhova is mennek, inkább egyedül leszek, elstoppolok valahova, vagy bármi, erre tegnap este Simona hívott meg minket iszogatni (nem mentünk), ma délután meg ők hárman együtt mentek el futni (én inkább később). Ma este már itt is vannak a lakásunkban és együtt iszogatunk az erkélyünkön. És persze holnap együtt terveznek menni valami szomszéd városba. Aztán hétfőn együtt dolgozunk.

Csak nekem tűnik ez soknak, és valójában normális olyankor, ha nincs más ismerősünk egy városban?

3 megjegyzés:

nevembalint írta...

szerintem normális. nem ismernek ők sem mást és lehet, hogy jobban érzik szükségét mások társaságára, mint te. jelen esetben ők jobban vágynak a te társaságodra, mint te az övékre. ha jó értem. de ha nem akarsz valahova menni, akkor mondj nemet, ne csinálj belőle nagy ügyet. csak szokszor ne. meg ne mondd ezt el nekik, mert megsértődhetnek.
de nem szeretem megmondani senkinek, hogy mit tegyen, mert ha úgy tesz, ahogy mondok és nem jön be, akkor engem hibáztat. szóval vedd úgy, mintha ezt úgy írtam volna, mintha én tettém ezt a te helyedben.

Roli írta...

majom külföldiek, szerelmesek hárman egymásba :D

Reni írta...

teljesen átérzem a helyzeted:) én is imádtam Saidát és Alexet, de beszéltük sokszor, hogy azért nem bánjuk, hogy nem lakunk együtt, legalábbis nem mindannyian, (mert ők együtt laktak) :) ezért is gondolkoztunk nagyon sokat, hogy legyen-e közös lakás a gyakornokoknak, vagy ne, de ezt megoldotta a cég:D ti egyébként most hol laktok rosival? és a többiek?