2012. március 24., szombat

Tarragona reloaded

Ez a város elképesztő, minden nap meg tud lepni. Ma voltam sétálni ("csak úgy" sétálni nem szoktam, vásárolgatni voltam a kínai negyedben, ahová hosszú az út, és más úton mentem, mint jöttem, tehát bejártam a várost). Először is rengeteg ember az utcán, süt a nap, középkori és ókori (!) épületek mindenfelé, tényleg fantasztikus hangulatba kerültem.

Aztán pedig hazafelé (a másik útvonalon (igazából fogalmam sincs, merre mentem és jöttem)) egy komplett római parkot találtam, aminek eddig a létezéséről se tudtam. Padokkal, növényekkel római oszlopokkal és rengeteg római faldarabbal. Csak az a kár, hogy van belépő, így nem igazi park-hangulat, mert kevesen vannak.

Egyébként itt egy NY Times-cikk Tarragonáról.
Itt pedig az onnan származó képek.

Kár, hogy elromlott a fényképezőm, de jön ki az öcsém két hét múlva és hoz másikat.
De itt egy a Flickrről, bár a sok növény és a padok nem látszanak:


Nincsenek megjegyzések: